niin siis mamma älyväläyksen et nyt on mentävä jonnekkin joulupukki juttuun... voitteko kuvitella se on kuulema semmonen kulkunen missä kävellään pitkin poikin ketskustaa, mikähän sekin on?

no Jesse lähti treeneihin kaverin ja kaverin äipän kanssa ja melähettiin mamman kanssa bussilla (semmosella sikke isolla autolla johon tulee ihmisiä kuin pipoa tienvarresta.... ) ketskustaan.

Käveltiin siellä ympäri ja ympäri meinas mennä pääpyörälle... oli muuten hiiveesti uusii hajui! No saavuttiin sit semmoselle aukeelle alueelle jossa oli tosi tosi paljon ihmisiä puhuivat jotain omituista sönkötystä selvää en saanu, ihmeteltiin sit siellä ja mamma puhu vaan puhelimessa ja yritti keskustella jonkun kanssa ja mä vaan haistelin joka puolelle ja sit yht äkkiä semmonen iiiiisooooo möhkäle oli mun nenän edessä, menin piiloon mamman taakse ja kuikuilin sieltä ja mamma repes nauramaan, olen kuulema vähän pösilö kun pelkään patsastajia. Enhän mä voi tietää et patsastajat ei liiku vaan seistä möllöttävät vaan, sit siellä oli kaikkea muutakin kivaa ja vähemmän kivaa esim. kauhee monta valopuuta! miks puissa on valoja?

no oltiin kuulema tultu vääränä päivänä tänne ketskustaan ja pitäs tulla huomenna uudestaan, saas nähä suostunko tulemaan voi olla et laitan jarrut pohjaan eteisen ovella!

Haettiin Jesse bussilta kun pikkumies tuli treeneistä. Ja taas törmättiin patsastajaan paitsi et se liikku ja se oli kyllä sit erittäin pelottava yritti se mulle jotain sönköttää mut mä murahtelin sille ja puhisin niin sit se hiljeni taas ja alko patsastelemaan.... Mamma nauro mulle taas ja sano et se oli taitaja joka esitti patsastajaa... Ei kiva juttu!

Pääsin mä kyllä sit ehjänä kotiin!!!

Ja hei me ei mentykään sit seuraavana päivänä Ketskustaan sillä mammalla oli tosi tosi kipee pää, jee ei tarvinnu mennä enää kattomaan patsastelijoita...