Nyt on elämän kirjat menny ihan seka´sin tässä taloudessa...Siis jotain kammoksuttavan inhottavaa on tapahtunut, siis mun pienen pojan elämä on menny ihan sekaisin!!!!

No alotetaanpas ihan alusta, ensiks meidän koti tyhjennettiin ja sinne lappas jotain tuiki tuntemattomia ukkoja ja ne kärräs sinne jotain uppo outoja romppeita, mä yritin ajaa niitä pois haukkumalla mutta ei ne mua pelännyt kun mut oli teljetty häkkiin. Todella törkeetä etten saanut kotiani puolustaa noilta ukkeleilta...

Noh ei siinä sit ollut tarpeeksi kestämmistä että mun koti ryövättiin vaan sit mut vietiin uuteen paikkaan ja taas laitettiin häkkiin ihan tyhjään huoneeseen joka ei muuten ollu meidän oma, ei mitenkään mahdollista sillä siellä ei ollu mun omia leluja eikä mamma ja Jessen tavaroita se oli totaalisen tyhjä, joten se ei missään nimessä voinu olla meidän koti.

No kumminkin sinne me sit jäätiin ja ollaan siellä vielä edelleenkin. Ja nyt on jo mun lelut löytänyt tiensä lattialle ja Jessen leluja löytyy myös joten kaippa tää nyt on meidän koti niinkuin mamma yrittää mulle tolkuttaa.

No tuo nyt ei ollut se pahin osa vaan mamma kielsi mua tulemasta sänkyyn enää nukkumaan!!!! Voitteko kukvitella MÄ olen saanut melkein kaks vuotta nukkuu pehmeessä sangyssä peiton alla ja nyt julmasti ajetaan pois, siis tää jos mikä on antaa aihetta soittaa PPP:hen (katso otsikkoa). No mähän tein kova äänisen vastalauseen mut siihen  ei noteerattu ollenkaan todella kummallista menoa. Mä kyllä kuulin sivukorvalla kun Heidi stemppas mammaa puhelimessa, joten osaksi voin siis syyttää Heidiä tästä tilanteesta. No mun on nyt tyytyminen sohvaan ja omaan sänkyyn joka ei totisesti ole yhtä hyvä ihana kun sänky...

Mut jos joku keksis keinon jolla tuota mamman päätöstä pystyis pyörtämään esim jotain lakituspäätöstä tai säätelyä koiran nukkuma paikan suhteen niin ottakaa asappina yhteyttä allekirjoittaneeseen tai tuohon PPP:hen...

 

Hugo the masentunut hauva :-(