Tosi kiva että tulee lämmintä , ollaan mamman kanssa istuskeltu pihalla ja naatiskeltu lämmöstä. Mut mut on sidottu tolppaan kun meitsin reviiriä ei ole vielä aidattu joten vielä en saa ottaa tilaa haltuuni ja taitaa muutenkin tuo hallinta olla tuolla mammalla, en saa edes pihahommissa auttaa olisin tosi hyvä ruohonleikkuri ei jäis tupsun tupsua kun meitsi pääsee vauhtiin sit lentää multa ja ruohotupot. Mut kuulema sellainen avustus ei ole mieleen, kumma homma! 

Olen kuulema reipas poika kun olen ollut tosi kiltisti kotona yksin, mitä nyt vähän lukenut sanomalahtiä, olen siis AIKUINEN mamman mielestä ja pöh sanon minä....

Taidan tehdä temput joku päivä niin saa huomata ettei vielä mitään aikuisia tässä perheessä ole... :-)

Pitää vaan tarkasti miettiä mitä kannattaa askarrella että huumorinkukka kukka kuiteskin kukkis meillä. Oliskos Rutkulla jotain neuvoja kun sulla taitaa olla askartelu hommat hallussa?

Laitan  kuvii kunhan tuon mun armollinen sihteerikköni saisi ne koneelle.

Arvatkaas löysinkö hyviä herkkeuja golf kentältä.... ;-)

1467637.jpg

Hugo the "aikuinen"