Taas tuo mamma on keksinyt et mua on kiva käydä näyttelemässä immeisille.

No me pakattiin tai siis mamma pakkas laukun ja otti nakit mukaan ja lähettiin kävelylle niin se ainakin väitti. Ja pyh pah sanon mä.arvasin het kun laukkua pakattiin et o-ou nyt alko taas joku tooosi kiva juttu( eli siis ei alkuunkaan kiva juttu).

No sit siellähän oli aivan älyttömästi koiria ja mamman mielestä ihana ilma kun aurinko paisto mut mun mielestä taas ihan yliarvostettu juttu tuo sani siis.

Mä sit olin eka näyttelemiskoira ja sillä sedällä oli sit maailman rumin hattu päässä ja onneks mamma tajus ettei se ollu mun mielestä hieno niin se pyysi kohteliaasti Tai niin mä ainaskin oletan koska se puhu jotain ihka outoa mongerrusta sille sedälle) ottamaan sen pois ja ottihan se. No se setähän kuvitteli et mä sit niinku luotan noinkin karmean hatun omistajan juttuihin siitä kuka paras näyttelemisessä ja sedän piti pyytää mammalta nakkeja vähän avitukseks, sit alkokin lyyti kirjottaa. Suostuin kuulem tois nätisti koplattavaksi ja muutenkin olin ihan kiltisti, noh sain sit poikien värisen nauhan mut mamma oli ihme kyllä toosi onnellinen kun me sieltä lähettiin et kaippa se oli sit niinku hyvä juttu... :-)

Ja sit sain koti matkalla sain kantaa mun nakkipaktin lopun kotiin... JES! Se oli paras kohta koko päivässä....