Elikkä alotetaas alusta.

Meillä Jesse on mamman kanssa harjotellut laskomista esim. yksi omena lus 1 omena on kaks omenaa. No tuon mä ymmärrän mut entä kun yks ihminen lus yks ihminen pitäis olla kaks ihmistä mut meilläpä se onkin yks ihminen tai lähinnä mamma. Siis siitä on tässä ajan kuluessa kuoriutunut kaks ihmistä.

Välillä mamma on niin kiltti ja ihana ja sit yht äkkiä muuttuu punasena huutavaksi hirviöksi (jota mä oikeesti kammoan). ja mielestäni en ole tehnyt mitään. nytkin viikonloppuna mamma teki keittiössä jotain joka tuoksu erittäin herkulliselle ja mullahan ei ollu asiaa keittiöön, no sit mamma ja Jesse lähti vähäks aikaa ulos ja  jätti sen hyvälle tuoksuvan keitoksen keittiöön. Munhan oli pakko mennä tarkastamaan mitä se oli ja hups , se loota tyhjeni kokonaan! Oli senverran hyvää.

No mitä sit kun mamma tuli niin se sai sen päiväsen huuto mekastus kohtauksen et olin varma et se tukehtuu kun naama oli ihan punanen. Mä olin kuulema syöny melkein 700g jauhelihaa ja kastiketta joka oli tarkotus olla mamman ja Jessen viikonlopun ruoka. (enhän mä sitä voinu tietää) ja siitä sit mulle tuli huutia. Mä totesin et oli parempi luikkia yläkertaan siellä olin sit koko illan ja päätin olla oikein ylikiltti koko loppu päivän et saisin mamman leppymään...

Kyllä sie leppykin mut on se vieläkin vähän käärmeissään kun kastike meni mun suuhun ja mahaan eikä sen.