joo taas käytiin näytelmissä mä jo kerkesin vähän luulla et mamma olis unohtanut noi touhut kokonaan mut ei tod.

ennen sinne näytelmiin menoa käytiin kattomassa muutamaa setää jotka anto mulle nakkeja ja katto hampaita, ja se meni ihan ok.

Tuomarina oli ihan kiva setä joka n´mongersi jotain kummaa kieltä. Käyttäydyin kuulema erittäin kauniisti tuomari-setää kohtaan vaikka muuten olinkin vähän hermostunut. Mulla oli vähän vauhti päällä aluksi ja mamma joutukin vähän hihnasta nyppäsemään kun leikittiin karusellia. :-)

No mä sain punasen (siis tyttöjen värisen) nauhan elikkä jonkun EH, höh olisin niin mielelläni halunnu poikien värisen ja sit mä sain vielä toisen saman värisen nauhan ja mamma oli todella iloinen. se halas ja kiitteli kauheasti mun hyvää käytöstä...

Mamma käski sanoa et mun näyttely tulokseni oli siis AVO1 EH... mitähän noikin kirjain yhdistelmät on?