Sitten viime kirjoitusten on meille tapahtunut vaikka mitä....

Oltiin Roturace-kisassa ja näin sukulaisia ja paljon muitakin pilkullisia kavereita...Kiitos näin jälkikäteen kaikille seurasta.

Olin kuulema todella hienosti ja esimerkillisesti, juoksin kuulema ihan hyvin aika oli vähän päälle kahdeksan sekunttia... Ens vuonna voin sit parantaa (aika oli kuulema siks aika huono kun kävin lähtökameraa kurkkaamassa enkä juossutkan mamman perässä).

ja kaikkea ollaan siinä välissäkin touhuttu, uusimpana juttuna mamma on alkanut viljelee nakin palasia maahan ja sit mun pitää niitä ettiä, eihän tuo meikä pojalle ole juttu eikä mikään... katotaan mitä se seuraavaksi keksii.

Tultiin toissapäivänä lomalta...vai muka lomalla mä kuvittelin et kun lomalla ollaan niin sit ollaan ihan relax. Pyh pah nuo hölmöt ihmiset vaan pahenee lomalla, joka päivä pitää juosta kuin päättömät kabat mut onneksi välillä pääsi uimaan...

Noh siellä lomalla käytiin yhdessä mätsärissä ja olin kuulema todella mahtava vaikkakin tuomari sanoi mua vauhdikkaaksi ja pöh minkäs mä sille voin et mun edessä juoksi semmonen musta kääpiö koira niin olenhan mä siihen verrattuna vauhdikas... No mut olin Sinisten kolmas ja sain koiranmakkaraa (jonka kannoin kotiin) ja koiranruokapurkin...

Joo eipä meille kai muuta kummempaa ole sattunut kunhan ollaan nakkeja etitty ja uimassa käyty...