Tai ainaskin meilkein...

Tuli tossa täytettyä 2vuotta ja mä sain ihanan kakun ja synnttärilahjaks kesäpannan. Sitä en kyllä ymmärrä et miks mulle laulettiin et saan paljon onnea kun ainahan mä olen ollu onnekas... ei ymmärrä mut ehkä se liittyy jotenkin siihen kakkuun tai sit mun pantaan (tai jos toivoa sopii niin naisiin ;-)  )

1570729.jpg

Se mun kakku oli kyl tosi hyvää siinä oli kakkupohja, kermavaahtoa ja tietenkin kaks kynttilää ja koristekarkkeja. (kuvan saatte kunhan tuo laiska sihteeri saa ne koneelle)

1570724.jpg

Niin me käytiin mettässä juoksemassa ja sain tempoa pitkin mettää mamma nauro mulle maha kippurassa kun näytän ihan rusakolta joka hyppii pitkin mettää. Ei mulla kyllä vielä ihan niin pitkiä korvia ole ja häntäkin on liian pitkä.

Joo tiesittehän et noi asusteet on niinkus muotia niin meitsi on sit ihan sikamuodikas mykysin sillä se mun kesäpannassa on semmonen kiva huivi kaikki, kyllä nyt naapurin koiria kiukuttaa kun olen niitä muodikkaampi.On kyllä rankkaa olla komea!

Niin ja se mun naapurin leidi on tällä hetkellä tosihemaseva mimmi, tuoksuukin niin suloselta. Mut mammaa kiukuttaa kun se ei ymmärrä mua ja mä en ymmärrä sitä tällä hetkellä... en kuulema omista korvia. No onhan mulla ne mut en vaan viitti aina kuunnella sitä kun se papattaa ja papattaa eikä loppua näy...

Ai niin suuret onnittelut myös siskoille ja veljille missä ikinä olettekin...

Hugo mahtava aikuinen!